BIP WIK FROMBORK

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki

Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego z wykonaniem podłączenia, w Stacji Uzdatniania Wody Krzyżewo gmina Frombork

Email Drukuj PDF

Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego z wykonaniem podłączenia,  w Stacji Uzdatniania Wody Krzyżewo gmina Frombork

- aktualizacja 2013-11-04

UWAGA ! zmiana treści rozdziału XIV (Opis przedmiotu zamówienia)

Oznaczenie sprawy: 2/2013

POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

 

NA DOSTAWĘ

 

PROWADZONE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

 

o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie

art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych

(Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.) - zwanej dalej "ustawą Pzp"

 

 

„Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego z wykonaniem podłączenia,  w Stacji Uzdatniania Wody Krzyżewo gmina Frombork” 

 

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ)

 

Zamawiający:                      Wodociągi Fromborskie Sp. z o.o.

                                               ul. Osiedle Słoneczne 28

                                              14-530 Frombork

                                              tel. 55 243 7209, fax. 55 243 7209

                

REGON:    280451754                       

NIP:   5821610044                                

Strona internetowa:  www.wik-frombork.pl

na której opublikowane zostanie ogłoszenie o zamówieniu, SIWZ oraz wszystkie informacje dotyczące prowadzonego postępowania.

 

 

Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem z powołaniem się na w/w numer sprawy należy adresować:

 

     Wodociągi Fromborskie Sp. z o.o.

ul. Osiedle Słoneczne 28

14-530 Frombork

     tel. 55 243 7209, fax. 55 243 7209

                                                               mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.   

 

 

 

                SPORZĄDZIŁ:                                                                          ZATWIERDZIŁ:

 

          Zenon Niedzwiecki                                                               Dyrektor Zarządu

                                                                                                                     mgr inż. Marek Wróbel

                                                                                                          

 .......................................................                                                  …………………………………….

                                                                                                                                                          Kierownik jednostki

 

 

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA  ZAWIERA 22 PONUMEROWANE STRONY

Październik 2013

 

 

 

SPIS TREŚCI:

Rozdział I                   Forma oferty.

Rozdział II                 Zmiana, wycofanie i zwrot oferty.

Rozdział III                Oferty wspólne.

Rozdział IV                Jawność postępowania.

Rozdział V                 Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, opis warunków oraz sposobu oceny ich spełniania. Inne dokumenty wymagane w ofercie.

Rozdział VI                Wykonawcy zagraniczni.

Rozdział VII              Termin wykonania zamówienia i gwarancja.

Rozdział VIII             Wyjaśnienia treści SIWZ i jej modyfikacja oraz sposób porozumiewania się Wykonawców z Zamawiającymi.

Rozdział IX                Sposób obliczenia ceny oferty.

Rozdział X                 Składania i otwarcie ofert.

Rozdział XI                Wybór oferty najkorzystniejszej.

Rozdział XII              Zawarcie umowy.

Rozdział XIII             Pouczenie o środkach ochrony prawnej.

Rozdział XIV             Opis przedmiotu zamówienia.

 

 

 

Załączniki:

                        Załącznik nr 1 – formularz oferty.

                        Załącznik nr 2 – oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1.

                        Załącznik nr 3 – oświadczenie Wykonawcy z art. 24 ust. 1.

                        Załącznik nr 4 – wykaz wykonanych dostaw.

Załącznik nr 5 – zobowiązanie podmiotów na rzecz Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie.

                        Załącznik nr 6 – wykaz części i zamówienia powierzony Podwykonawcom.

Załącznik nr 7 – wzór umowy,

Złącznik nr 8 – oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. U. z dnia
25 czerwca 2010 roku Nr 113. poz. 759 z późń. zmianami), zwana dalej ustawą.

 

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

 „Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego z wykonaniem podłączenia,  w Stacji Uzdatniania Wody Krzyżewo gmina Frombork”

 

ROZDZIAŁ I Forma oferty.

  1. Na ofertę składają się: oferta cenowa oraz wszystkie pozostałe wymagane dokumenty
    (w tym oświadczenia, załączniki itp.) zgodnie z Rozdziałem V specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
  2. Wykonawcy sporządzą oferty zgodnie z wymaganiami SIWZ.
  3. Oferta cenowa musi być sporządzona na formularzu oferty, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.
  4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem.
  5. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli
    w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Wykonawca do oferty dołączy dokument lub dokumenty, z których będzie wynika uprawnienie do podpisania oferty, np.: aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie
    o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut lub umowa spółki. O ile uprawnienia do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynikają z załączonego dokumentu, do oferty Wykonawca załączy pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.
  6. W przypadku, gdy Wykonawca składa kopię jakiegoś dokumentu, musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca na każdej zapisanej stronie kserokopii składa własnoręczny podpis poprzedzony dopiskiem
    „za zgodność z oryginałem”. Jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób, kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność
    z oryginałem przez te osoby.
  7. Jeżeli, któryś z wymaganych dokumentów składanych przez Wykonawcę jest sporządzony w języku obcym dokument taki należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych tłumaczeń nie będą brane pod uwagę.
  8.  Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane. Ponadto, wszelkie miejsca,
    w których Wykonawca naniósł zmiany, muszą być przez niego parafowane.
  9. Wykonawca składa tylko jedną ofertę. Alternatywy zawarte w treści oferty spowodują jej odrzucenie.

10.  Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia prac Podwykonawcom.

11.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

12.   Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

13.   Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.

14.   Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

15.   Zaleca się, aby Wykonawca zamieścił ofertę w zewnętrznej i wewnętrznej kopercie
z tym, że: zewnętrzna koperta powinna być zaadresowana w następujący sposób:

Wodociągi Fromborskie Sp. z o.o.

ul. Osiedle Słoneczne 28

                                                            14-530 Frombork

 

z dopiskiem

Nie otwierać przed dniem: 14.11.2013 r., godz.: 10:30

Oferta na przetarg nieograniczony:

Wewnętrzna koperta:

  Numer sprawy: 2/2013

Na kopercie wewnętrznej powinna być umieszczona nazwa i adres

Wykonawcy:...................................................................................................................

 „Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego z wykonaniem podłączenia,  w Stacji Uzdatniania Wody Krzyżewo gmina Frombork”

 

ROZDZIAŁ II Zmiana, wycofanie i zwrot oferty

  1. Wykonawca może wprowadzić zmiany oraz wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem składania ofert:

1)     w przypadku wycofania oferty, Wykonawca składa pisemne oświadczenie, że ofertę swą wycofuje, w zamkniętej kopercie zaadresowanej jak w Rozdziale I pkt 15
z dopiskiem „wycofanie”.

2)     w przypadku zmiany oferty, Wykonawca składa pisemne oświadczenie, iż ofertę swą zmienia, określając zakres i rodzaj tych zmian a jeśli oświadczenie o zmianie pociąga za sobą konieczność wymiany czy też przedłożenia nowych dokumentów – Wykonawca winien dokumenty te złożyć.

  1. Powyższe oświadczenie i ewentualne dokumenty należy zamieścić w zamkniętej kopercie wewnętrznej i zewnętrznej, oznaczonych jak w Rozdziale I pkt 15 przy czym koperta zewnętrzna powinna mieć dopisek „zmiany”.
  2. Wykonawca nie może wprowadzić zmian do oferty oraz wycofać jej po upływie terminu składania ofert.
  3. Oferty złożone po terminie składania, Zamawiający niezwłocznie zwraca Wykonawcom, którzy je złożyli.

 

ROZDZIAŁ III Oferty wspólne

  1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
  2.  Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców.
  3. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania; zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.
  4.  Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:

1)     oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ;

2)     sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:

a)   dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie dotyczące okoliczności określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, odpis z właściwego rejestru,
a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1, pkt 2ustawy – składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną w imieniu swojej firmy; jeżeli jednak podmiot występujący wspólnie (spółka cywilna) na podstawie odrębnych przepisów, dla celów podatkowych lub związanych
z ubezpieczeniami jest traktowany jako jeden podmiot (jedna jednostka organizacyjna) – dokumenty te powinien złożyć niezależnie ten podmiot;

b)   dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa, harmonogramy itp. składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.

  1. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną
    i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 4 niniejszego Rozdziału.
  2. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:

1)      zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,

2)      określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,

3)      czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.

 

ROZDZIAŁ IV Jawność postępowania

  1. Zamawiający prowadzi protokół postępowania.
  2. Protokół postępowania wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu takie jak opinie biegłych, oświadczenia, informacje, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty
    i informacje składane przez Zamawiającego i Wykonawców udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania. Oferty są jawne od chwili ich otwarcia.
  3. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż
    w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane.
  4. W przypadku zastrzeżenia informacji Wykonawca ma obowiązek wydzielić z oferty informacje stanowiące tajemnicę jego przedsiębiorstwa i oznaczyć je klauzulą „nie udostępniać. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. nr 153, poz.1503
    z późniejszymi zmianami)”.
  5. W sytuacji, gdy Wykonawca zastrzeże w ofercie informacje, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych lub odrębnych przepisów, informacje te będą podlegały udostępnieniu na takich samych zasadach, jak pozostałe niezastrzeżone dokumenty.

 

ROZDZIAŁ V Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału

w postępowaniu, opis warunków oraz sposób oceny ich spełniania.

Inne dokumenty wymagane w ofercie.

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1)   posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2)   posiadania wiedzy i doświadczenia,

3)   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4)    sytuacji ekonomicznej i finansowej.

  1.  Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

1)   Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ:
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy
z Wykonawców składających ofertę wspólną;

2)   Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach
o których mowa w art. 24 ust.1, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ;

3)   Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy
z Wykonawców składających ofertę wspólną;

4)   Wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego że dostawy te zostały wykonane należycie, według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum 2 dostawy dotyczące tego przedmiotu zamówienia.  Każda z tych 2 dostaw musi być o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł.

W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

5)   W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ (art.26 ust.2b ustawy). Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunku, o którym jest mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy, wymaga się przedłożenia przez ten podmiot informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawionej nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem składania ofert.

6)   Wykaz części zamówienia powierzonych Podwykonawcom – Załącznik nr 6, Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany wskazać części zamówienia, które powierzy Podwykonawcom.

  1. Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty  następujące dokumenty:

1)   Ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 SIWZ – Załącznik nr 1;

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

2)   Pełnomocnictwo, o którym mowa jest w Rozdziale III pkt 1 SIWZ;

Tylko w przypadku składania oferty wspólnej.

3)   Opis techniczny proponowanego agregatu prądotwórczego (o ile zaistnieje taka koniczność tłumaczony na język polski), zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – Rozdział XIV SIWZ;

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

  1. W przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej osoby, o których jest mowa w art. 24 ust 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert,
    z tym, że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – następuje się je dokumentem zwierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym , administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania.
  2. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których jest mowa w art. 25 ust 1 ustawy, lub którzy złożyli dokumenty, o których jest mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy do ich uzupełnienia
    w wyznaczonym terminie, chyba  że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub koniczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału
    w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy  wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego, jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
  3. Wykonawcy, których oferty nie będą zawierały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 1), 3) niniejszego rozdziału zostaną wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2), a ich oferty odrzucone zgodnie z art. 89 ust. 1 i 2 ustaw.

 

Rozdział VI wykonawcy zagraniczni.

  1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym jest mowa Rozdziale V ust. 2 pkt 3) SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że :

a)      nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono,

b)      nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu,

c)      nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

  1. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa  w ust. 1 pkt 1 lit. b powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  2. Jeżeli w kraju pochodzenie osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie  złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.

 

Rozdział VII Termin Wykonania zamówienia i gwarancja

  1. Termin wykonania zamówienia – 15 grudnia 2013 roku
  2. Termin gwarancji (gwarancja minimalna):

-        gwarancja na   agregat  36 miesiące, bez limitu przepracowanych godzin,

-        gwarancja antykorozyjna 72 miesiące.

 

 

Rozdział VIII Wyjaśnienia treści SIWZ i jej modyfikacja oraz sposób porozumienia się Wykonawców z Zamawiającym

  1. Zamawiający urzęduje w następujących dniach pracujących i godzinach od poniedziałku do piątku w godz.: od 7:30 do 15:00.
  2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie, z zastrzeżeniem pkt 3.
  3. Zamawiający odpuszcza porozumiewanie się za pomocą faksu, przy przekazywaniu następujących dokumentów:

a)      pytania i wyjaśnienia dotyczące treści SIWZ,

b)      modyfikacje treści SIWZ.

  1. Jeżeli Zamawiający  lub Wykonawca przekazują wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
  2. Korespondencja przesłana za pomocą faksu po godzinach urzędowania zostanie zarejestrowana w następnym dniu pracy Zamawiającego i uznana za wniesioną z datą tego dnia.
  3. Postępowanie odbywa się w języku polskim w związku z czym wszelkie pisma, dokumenty, oświadczenia itp. składane w trakcie postępowania między Zamawiającym
    a Wykonawcami muszą być sporządzone w języku polskim.
  4. 7.      Adres do korespondencji jest zamieszczony na jej pierwszej stronie niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga, aby wszelkie pisma zawiązane z postępowaniem były kierowane wyłącznie na ten adres z dopiskiem  „Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego z wykonaniem podłączenia,  w Stacji Uzdatniania Wody Krzyżewo gmina Frombork”
  5. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Wykonawców.
  6. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest Pan Marek  Wróbel  tel. 55 243 7807, w godz. 7:30 do 14:00, fax 55 243 7209.

10.  Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający obowiązany jest udzielić niezwłocznie wyjaśnień jednak później niż na dwa dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłyną do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

11.  Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którym przekazał SIWZ bez ujawniania źródła zapytania oraz udostępnienia na stronie internetowej.

12.  W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu do składania ofert zmienić treść SIWZ. Dokonana zmianę SIWZ przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano SIWZ oraz zamieszcza na stronie internetowej.

13.  Zamawiający przedłuży termin składania ofert, jeżeli w wyniku zmiany SIWZ niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którym przekazano SIWZ oraz umieści ją na stronie internetowej.

14.  Przedłużenie terminu składania ofert, nie wpływa na bieg terminu składania wniosków
o wyjaśnienie treści SIWZ.

 

Rozdział IX Sposób obliczenia ceny oferty

  1. Wykonawca określi w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ kwotę wynagrodzenia za dostawę określoną w opisie przedmiotu zamówienia
    w Rozdziale XIV jako cenę netto + przynależny podatek VAT oraz kwotę brutto.
  2. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną spośród ofert nie odrzuconych.
  3. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.
  4. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej cenie podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacać zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  5. Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów. Tak obliczona cena będzie brana pod uwagę przez Komisję Przetargową
    w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty.
  6. Zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnej
    z obowiązującymi przepisami spowoduje odrzucenie oferty.
  7. Wartości oferty brutto będzie stanowiła maksymalną wartość umowy.

 

Rozdział X Składanie i otwarcie ofert

  1. Ofertę należy złożyć w     Wodociągi Fromborskie Sp. z o.o. ul. Osiedle Słoneczne 28

14-530 Frombork

  1.      tel. 55 243 7209, fax. 55 243 7209   pokój Nr 1 (księgowość) w terminie do dnia: 14.11.2013 r., do godz. 10:00.
  2. Za termin złożenia oferty uważa się termin jej dotarcia do Zamawiającego.
  3. Wszelkie oferty wniesione po terminie składania zostaną niezwłocznie zwrócone wykonawcom.
  4. Oferty będą podlegać rejestracji przez Zamawiającego. Każda przyjęta oferta zostanie opatrzona adnotacją określającą dokładny termin przyjęcia oferty tzn. datę kalendarzową oraz godzinę i minutę, w której została przyjęta. Do czasu otwarcia ofert, będą one przechowywane w sposób gwarantujący ich nienaruszalność.
  5. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 14.11.2013 r., o godz. 10:30 w Wodociągi Fromborskie Sp. z o.o. ul. Osiedle Słoneczne 2814-530 Frombork  tel. 55 243 7209, fax. 55 243 7209 pokoju księgowości.
  6. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest przeprowadzane przez Komisję Przetargową powołaną przez Dyrektora, Zarządzenie Nr 3/2013 z dnia 15.05.2013 r.
  7. Postępowanie toczyć się będzie z podziałem na część: jawną i niejawną.
  8. Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Następnie Zamawiający otworzy koperty z ofertami
    i ogłosi nazwę (firmę) i adres (siedzibę) Wykonawcy, którego oferta jest otwierana,
    a także informacje dotyczące ceny oferty.

10.  Informacje, o których mowa w pkt 8 Zamawiający przekaże niezwłocznie Wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich wniosek.

 

Rozdział XI Wybór oferty najkorzystniejszej

  1. Jednym Kryterium oceny ofert jest najniższa cena brutto-100%.
  2. Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy spośród ofert nie odrzuconych.
  3. Komisja Przetargowa oceni oferty według kryterium – najniższa cena brutto – poprzez porównanie cen.
  4. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
  5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  6. Zamawiający dokona badania ofert w celu stwierdzenia, czy Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu. W przypadku wykluczenia Wykonawcy Zamawiający odrzuci jego ofertę. Następnie Zamawiający dokona oceny, czy oferty Wykonawców nie wykluczonych
    z postępowania nie podlegają odrzuceniu.
  7. W toku badania i oceny Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
  8. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia nie powodujące istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
  9. Jeżeli oferta zawierać będzie rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający zwróci się w formie pisemnej do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

10.  Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub, jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

11.  Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

-        jest niezgodna z ustawą;

-        jej treść nie odpowiada zapisom SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3;

-        jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

-        zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;

-        została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert;

-        zawiera błędy w obliczeniu ceny;

-        Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3;

-        jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

12.  Oferty nieodrzucone zostaną poddane procedurze oceny zgodnie z kryteriami oceny            ofert najniższa cena brutto.

13.  Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o:

1)   wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także oceny ofert,

2)   Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne
i prawne,

3)   Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne,

4)   terminie, określonym zgodnie z art. 94 ust.2, po którego upływie umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta.

14.  W przypadku wystąpienia przesłanek, o których mowa w art. 93 ustawy Zamawiający         unieważnia postępowanie.

15.  O unieważnieniu postępowania Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy:

1)      ubiegali się o udzielenie zamówienia – w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert,

2)      złożyli oferty – w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

 

 

ROZDZIAŁ XII Zawarcie umowy

  1. 1.    Informacje o formalnościach jakie powinny być spełnione w celu zawarcia umowy.

1)     Wykonawca, którego oferta została wybrana zobowiązany jest skontaktować się
z Zamawiającym w terminie nie krótszym niż 5 dni od daty otrzymania zawiadomienia o wygraniu postepowania i uzgodnić termin podpisania umowy;

2)      Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ;

3)      Zawarta umowa będzie jawna i będzie podlegała udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej (art. 139 ust. 3 ustawy).

  1. 2.    Termin i miejsce zawarcia umowy.

Umowa zostanie zawarta w siedzibie Zamawiającego, przed upływem terminu związania ofertą nie wcześniej niż w 6 dniu od daty otrzymania zawiadomienia o wygraniu postępowania.

Zamawiający może zawrzeć umowę przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 2, jeżeli w postępowaniu udzielenie zamówienia publicznego została złożona tylko jedna oferta, nie odrzucono żadnej oferty, nie wykluczono żadnego Wykonawcy.

 

 

ROZDZIAŁ XIII Pouczenie o środkach ochrony prawnej

  1. Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługuje środek ochrony prawnej – odwołanie do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej.
  2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy, czynności Zamawiającego podjętej w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
  3. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, którym zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określić żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniającego wniesienie odwołania.
  4. Jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, odwołania przysługuje wyłącznie wobec czynności:

1)      wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki lub zapytania
o cenę,

2)      opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowania,

3)      wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia,

4)      odrzucenia oferty odwołującego.

  1. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
  2. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
  3. Kopię wniesionego odwołania Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli odwołanie będzie dotyczyło treści ogłoszenia lub postanowień SIWZ, zamieści ją również na stronie internetowej Urzędu Morskiego w Szczecinie, wzywając Wykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego.
  4. Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępuje i interes
    w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystępuje. Zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, a jego kopię przesyła Zamawiającemu oraz Wykonawcy wnoszącemu odwołanie.
  5. Wykonawcy, którzy przystąpili do postępowania odwoławczego, stają się uczestnikami postępowania odwoławczego, jeżeli mają interes w tym, aby odwołanie zostało rozstrzygnięte na korzyść jednej ze stron.

10.   Zamawiający lub odwołujący może zgłosić opozycję przeciw przystąpieniu innego wykonawcy nie później niż do czasu otwarcia rozprawy. Krajowa Izba Odwoławcza uwzględnia opozycję, jeżeli zgłaszający opozycję uprawdopodobni, że wykonawca nie ma interesu w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystąpił;
w przeciwnym razie Krajowa Izba Odwoławcza oddala opozycję. Postanowienie
o uwzględnieniu albo oddaleniu opozycji Izba może wydać na posiedzeniu niejawnym. Na postanowienie o uwzględnieniu albo oddaleniu opozycji nie przysługuje skarga.

11.  Odwołujący oraz Wykonawca wezwany zgodnie z ust. 6 nie mogą następnie korzystać ze środków ochrony prawnej wobec czynności Zamawiającego wykonane zgodnie
z wyrokiem Izby lub sądu na podstawie art. 186 ust. 2 i 3.

12.  Na orzeczenie Izby, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do Sądu.

13.  Wykonawca lub uczestnik konkursu może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformowania Zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje odwołanie na podstawie art. 180 ust.2 ustawy.

14.  W przypadku uznania zasadności przekazanej informacji Zamawiający powtarza czynność albo dokonuje czynności zaniechanej, informując o tym Wykonawców w sposób przewidziany w ustawie dla tej czynności.

15.  Na czynności, o których mowa w ust. 12 niniejszego Rozdziału, nie przysługuje odwołanie z zastrzeżeniem art. 180 ust.2 ustawy.

 

ROZDZIAŁ XIV Opis przedmiotu zamówienia.

 

Symbol kategorii CPV: 45 31 57 00-5,  45 31 00 00-3,  45 31 61 00-6.

 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego i jego montaż oraz rozruch i szkolenie obsługi.

 

  1.       Agregat prądotwórczy:

Agregat o mocy znamionowej 60 kVA (48 kW) wykonany w obudowie kontenerowej termoizolacyjnej, posadowiony będzie na zewnątrz budynku SUW zgodnie z rysunkiem  E-01. Agregat zasilić kablem YKY 5x35 mm. Oraz linką 24x1,5 mmz rozdzielni SZR. Ponadto zespół prądotwórczy do głównej szyny wyrównawczej bednarką FeZn 30x4 mm.

                                                                        

2.  Ofertę należy sporządzić na podstawie danych zawartych w przedmiarach robót, uwzględniając dane zawarte w projekcje architektoniczno-budowlanym, branża elektryczna oraz Specyfikacji Technicznej tej samej branży.

 

                                                                                             

                                                                                             ZATWIERDZIŁ                                                                                                 

 

 

                                                                             ……………………………….. 

                                                                                         Kierownik jednostki            

 

 

 

 

 

2/2013

 

                                                                                                          Załącznik nr 1 do SIWZ

............................................................

         ( pieczęć Wykonawcy)

Nr faksu: ....................................

Nr telefonu: .................................

 

 

FORMULARZ OFERTY

 

 

Ja, niżej podpisany .........................................................................................................

działając w imieniu i na rzecz ............................................................................................

...........................................................................................................................................

w odpowiedzi na ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:

  „Dostawę i montaż agregatu prądotwórczego z wykonaniem podłączenia,  w Stacji Uzdatniania Wody Krzyżewo gmina Frombork”

1. Oferuję dostawę fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego

zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, typ - ......................................

za cenę brutto ................................zł

(słownie..................................................................................................zł).

w tym przynależny podatek VAT ( ) w wysokości ............. zł,

(słownie :..........................................................zł)

cena netto .......................zł

(słownie..................................................................................................zł).

2. Dostarczę przedmiot zamówienia w terminie do 90 dni kalendarzowych od dnia

zawarcia umowy.

3.Udzielenie gwarancji minimalnej na:

- silnik                                     ...........................

- lakier                                    ............................

- antykorozyjność                   .........................

4. Oświadczam, że jestem związany niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu

terminu składania ofert.

5. W razie wybrania mojej oferty zobowiązuję się

do podpisania umowy na warunkach

zawartych w projekcie umowy dołączonym do SIWZ oraz w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego.

6. Oświadczam, że oferta zawiera/nie zawiera* informacji stanowiących tajemnicę

przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

Informacje takie zawarte są w następujących dokumentach:..............................

..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

*Niepotrzebne skreślić

                                                                      

 

 

                                                                                             ........................................

                                                                                                (data i podpis Wykonawcy)

 

 

 

2/2013

                                                                                                         

Załącznik nr 2 do SIWZ

 

 

.........................................................

            ( pieczęć Wykonawcy)

 

 

 

 

 

 

OŚWIADCZENIE WYKONAWCY

 

 

 

 

Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego

w trybie przetargu nieograniczonego, na :

 

  „Dostawę i montaż agregatu prądotwórczego z wykonaniem podłączenia,  w Stacji Uzdatniania Wody Krzyżewo gmina Frombork”

 

 

oświadczam, że spełniam warunki dotyczące:

 

1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2. Posiadania wiedzy i doświadczenia,

3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej

 

                                                          

                                                                      

 

 

 

 

 

                                                                                               …..........................................                                                                                                                 (data i podpis Wykonawcy)

 

 

 

2/2013

 

                                                                                                                                             Załącznik nr 3 do SIWZ

 

 

 

 

 

.............................................

    (pieczęć Wykonawcy)

 

 

 

 

 

 

 

OŚWIADCZENIE WYKONAWCY

 

 

 

 

Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego

w trybie przetargu nieograniczonego, na:

  „Dostawę i montaż agregatu prądotwórczego z wykonaniem podłączenia,  w Stacji Uzdatniania Wody Krzyżewo gmina Frombork”

 

oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                          ............................................

                                                                                                                                             (data i podpis Wykonawcy)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2/2013

 

 

                                                                                                          Załącznik nr 4 do SIWZ

..........................................

     (pieczęć Wykonawcy)

 

 

 

 

WYKAZ DOSTAW 

 

 

Lp.

Opis dostawy do przedmiotu zamówienia *

 Zamawiający

Termin realizacji

Całkowita Wartość dostawy

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*do dostaw wyszczególnionych należy załączyć dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie.

 

 

 

 

 

............................................................

                                                                                                                                             (data i podpis Wykonawcy)

 

 

 

 

2/2013

 

 

 

                                                                                                          Załącznik nr 5 do SIWZ

 

 

.................................................................................

         (Nazwa podmiotu składającego zobowiązanie)

 

 

 

ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU

 

(zobowiązanie wypełniają wyłącznie Wykonawcy,

 o których mowa w Rozdziale V ust. 2 pkt 5 SIWZ)

 

Zobowiązuję się do oddania.....................................................................................................

                                               (nazwa Wykonawcy ubiegającego się bo zamówienie)

do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia pn.

 

  „Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego z wykonaniem podłączenia,  w Stacji Uzdatniania Wody Krzyżewo gmina Frombork”

 

 

 w zakresie *   - wiedzy i doświadczenia,

                         - potencjału technicznego,

                         - osobach zdolnych do wykonania zamówienia,

                         - zdolnościach finansowych.

 

zgodnie z treścią SIWZ, umową oraz ofertą Wykonawcy wraz z załącznikami

 

 

 

 

 

                                                                       ........................................................................

                                                                                                              (data i podpis składającego zobowiązanie)

 

 

 

* należy odpowiednio podkreślić wybrany zakres zobowiązania.

 

 

 

2/2013

 

 

 

 

                                                                                                          Załącznik nr 6 do SIWZ

 

 

 

..........................................

       (pieczęć Wykonawcy)

 

 

 

 

 

Wykaz części dostaw powierzona Podwykonawcom

 

 

 

 

LP.

Część dostawy powierzona Podwykonawcom

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

................................ dn. ....................................                   ........................................................

                                                                                                                                             (data i podpis Wykonawcy)

 

 

 

 

 

 

 

 

2/2013

 

Załącznik nr 7 do SIWZ

 

Wzór umowy

 

 

Umowa nr GP.271.5.2013

 

zawarta w dniu ........... listopada 2013 roku pomiędzy  Wodociągi Fromborskie Sp. z o.o. ul. Osiedle Słoneczne 28, 14-530 Frombork

reprezentowaną przez:

 

1. Marka Wróbla – Dyrektora,

 

zwaną w dalszej części umowy Zamawiającym,

a

firmą:........................ z siedzibą w.................kod pocztowy ................................

ul..........................., wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego / Ewidencji działalności gospodarczej prowadzonego/ej przez.........................................................................

pod numerem ...................,

reprezentowanym przez :........................... - ..............................................

zwanym w dalszej części umowy Wykonawcą.

 

 

Stosownie do dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w postępowaniu 2/2013 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zmianami), strony zawarły umowę następującej treści:

 

 

§ 1

Przedmiotem umowy jest odpłatna dostawa przez Wykonawcę fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego dla potrzeb Zamawiającego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ, przedmiarem i projekcie technicznym oraz  zobowiązaniem Wykonawcy zawartym w formularzu oferty z dnia............ 2013 r. stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej umowy.

 

§ 2

Wykonawca oświadcza, że określony w § 1 przedmiot umowy odpowiada pod względem jakości wymaganiom polskich i unijnych norm jakościowych, jest wolny od wad fizycznych
i prawnych oraz jest dopuszczony do obrotu prawnego na terytorium UE.

 

§ 3

  1. Przedmiot umowy wymieniony w § 1 Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko do Stacji Uzdatniania Wody w Krzyżewie gmina Frombork, w terminie do 15 grudnia 2013 roku.  
  2. Wraz z przedmiotem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację techniczną z instrukcją obsługi, kartę gwarancyjną (w języku polskim).
  3. Przedmiot umowy zostanie wydany Zamawiającemu na podstawie protokołu odbioru, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT.

 

§ 4

  1. Wykonawca, jest zobowiązany powiadomić osobę wymienioną w ust. 2 i ust. 3 o dacie
    i godzinie dostawy z trzydniowym wyprzedzeniem.
  2. Do koordynacji całości spraw związanych z niniejszą Umową Zamawiający upoważnia Pana Marka Wróbla  tel. (55) 243 78 07, lub 55 243 72 09 e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.    
  3. Do odbioru przedmiotu umowy i koordynacji czynności odbiorowych Zamawiający upoważnia Pana Marka Wróbla tel. 55 243 78 07.
  4. Przedmiot umowy będzie przekazany Zamawiającemu na podstawie protokołu odbioru końcowego.
  5. Protokół odbioru końcowego powinien zawierać w szczególności: miejsce i datę sporządzenia, wykaz dostarczonego sprzętu, uwagi i zastrzeżenia oraz podpisy przedstawicieli obydwu stron.

 

§ 5

  1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy, o którym mowa
    w §1.
  2. Okres gwarancji ustala się na:

        gwarancja na agregat  36 miesiące, bez limitu przepracowanych godzin,

        gwarancja antykorozyjna 72 miesiące.

  1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi na przedmiot umowy, o którym mowa w §1:

a)      okres rękojmi mechanicznej (agregat  i podzespoły) ustala się na min. 39 miesięcy tj. 3 miesiące ponad okres gwarancji,

b)      okres rękojmi na powłokę lakierniczą min. 75 miesięcy tj. 3 miesiące ponad okres gwarancji.

  1. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji za wady w tym za wady ukryte oraz wynikłe w okresie eksploatacji przedmiotu umowy zmniejszające jego wartość użytkową i estetyczną.
  2. Podmiotem uprawnionym do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi jest Zamawiający.
  3. Utrata roszczeń z tytułu wad nie następuje pomimo upływu terminu gwarancji, jeżeli Wykonawca wadę podstępnie zataił.
  4. W przypadku zgłoszenia reklamacji Zamawiający nie będzie miał obowiązku dostarczenia przedmiotu reklamacji do siedziby Wykonawcy bądź innego wskazanego przez Wykonawcę miejsca.
  5. Jeżeli strony inaczej nie uzgodnią naprawy związane ze zgłoszoną reklamacją będą się odbywały we wskazanej placówce Zamawiającego.
  6. W przypadku, gdy reklamacja załatwiana będzie poprzez wymianę wadliwego przedmiotu reklamacji na wolny od wad wszelkie koszty związane z odbiorem wadliwego przedmiotu i dostarczeniem wolnego od wad ponosił będzie Wykonawca.

10.  Termin wykonania obowiązków Wykonawcy wynikających ze zgłoszonej przez Zamawiającego reklamacji wyznaczany będzie przez Zmawiającego w zależności

od charakteru wad. Wyznaczony termin nie będzie mógł być krótszy niż 14 dni i dłuższy niż jeden miesiąc.

 

§ 6

  1. Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma cenę brutto

w kwocie...............złotych (słownie złotych: .........................................  /100 )

 w tym netto ............. złotych powiększone o 23% podatku od towarów

i usług VAT, ustaloną na podstawie oferty Wykonawcy stanowiącej załącznik

Nr 2 do niniejszej umowy.

  1. Zamawiający dokona zapłaty należności określonej w pkt. 1 na podstawie przedłożonej faktury VAT Wykonawcy, którą Wykonawca wystawi (zgodnie z ustawą z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług – Dz. U. nr 54 poz. 535 z późniejszymi zmianami), po dostawie przedmiotu umowy w sposób określony w § 3 i § 4 niniejszej umowy.
  2. Zamawiający dokona zapłaty przelewem w ciągu 14 dni roboczych od daty doręczenia faktury VAT.
  3. Za datę zapłaty należności uważa się datę dokonania przelewu bankowego przez Zamawiającego.
  4. Za zwłokę w zapłacie należności wynikającej z faktury Wykonawca jest uprawniony do żądania od Zamawiającego odsetek, w wysokości ustawowej.
  5. Do podpisania faktury ze strony Zamawiającego jest upoważniona Pani Elżbieta Helms – Księgowa.

 

§ 7

  1. Wykonawca oświadcza, że jest podatnikiem podatku od towarów i usług (VAT)
    nr NIP ................................ .
  2. Zamawiający oświadcza, że jest podatnikiem podatku od towarów i usług VAT
    NIP:  5821610044  
  3. Wykonawca ponosi wszelkie konsekwencje z tytułu prowadzenia niewłaściwej dokumentacji dla potrzeb podatku od towarów i usług (VAT) stosownie do zapisów
    w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 28 marca 2011 r.  w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatku, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług (Dz.U. Nr 68, poz.360).

 

§ 8

  1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne naliczane od kwoty

wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 6 ust.1:

a)      0,5 %, za każdy dzień zwłoki w dostarczeniu przedmiotu umowy,

b)      0,5 %, za każdy dzień zwłoki w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze bądź w okresie gwarancji lub rękojmi, liczony od wyznaczonego przez Zamawiającego terminu na usunięcie wad,

c)      10%, w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

  1. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną z tytułu odstąpienia od umowy
    z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego – w wysokości 10 % kwoty wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 6 ust.1, z zastrzeżeniem treści ust.6.
  2. W razie opóźnienia w wykonaniu dostawy Zamawiający może:

a)      wyznaczyć Wykonawcy dodatkowy termin dostawy z zachowaniem prawa do kary umownej, określonej w ust. 1 lit. a).

b)      odstąpić od umowy i żądać kary umownej wskazanej w ust.1 lit. c) niniejszego paragrafu.

  1. W przypadku poniesienia szkody w zakresie przekraczającym wysokość kar umownych strony mają prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych.
  2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość potrącenia kar umownych z wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
  3. W razie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży
    w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości
    o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

 

§ 9

  1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
  2. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego i ustawy Prawo zamówień publicznych.
  3.  Prawem właściwym dla niniejszej umowy jest prawo polskie.
  4. Ewentualne spory powstałe na tle realizacji niniejszej umowy rozstrzygane będą przez właściwy rzeczowo sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

 

§ 10

  1. Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, dwa dla Zamawiającego, jeden dla Wykonawcy.
  2.  Integralną częścią umowy stanowi załączniki:

Załącznik nr 1 – Przedmiar robót

Załącznik nr 2 – Oferta Wykonawcy nr .......... z dnia.........2013 roku.

 

 

 

 

 

 

ZAMAWIAJĄCY                                                   WYKONAWCA

 

                                                                                                                                       Załącznik Nr 8

 

                                                                                                         …………………………………………………….

( miejscowość data) 

 

.....................................................                                                                                                                 Pieczęćwykonawcy                                                                                                                                                  

 

 

 

 

 

 

                      Zadanie: „Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego z wykonanie podłączenia,  w Stacji Uzdatniania Wody Krzyżewo gmina Frombork”

 

 

OŚWIADCZENIE

 

Nazwa wykonawcy:

 

......................................................................................................................................................

 

Siedziba wykonawcy:.............................................................................................................

 

Oświadczam, że Firma, która reprezentuję:

 

Należy/nie należy  do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.)

 

 

 

 

 

 

 

............................................................................

   Podpis/y i pieczęcie imienne osób reprezentujących firmę

 

 

 

 Informacja dotycząca zapytań oferentów.


W związku zapytaniem oferentów informujemy że wadium nie jest wymagane

 

specyfikacja istotnych warunków zamówienia - nieaktualne

ikona_word

 

specyfikacja istotnych warunków zamówienia - aktualne

ikona_word

 

projekt architektoniczno-budowlany

ikona_pdf

 

przedmiar_suw_krzyżewo_bud_agregat

ikona_pdf

 

przedmiar_suw_krzyżewo_ele_agregat

ikona_pdf

 

specyfikacja techniczna

ikona_pdf

 

suw_krzyżewo_pzt

ikona_pdf

 

załącznik nr 8

ikona_word

Poprawiony: piątek, 08 listopada 2013 16:09